10/3-09 - MVG!!

Nu har jag haft betygssamtal med min lärare i "Info och layout B". Hon sa att alla mina delresultat var näst intill perfektion! :D Sen brukar läraren alltid fråga lite saker, eller anmärka eller ge råd på andra grejer. Men idag sa hon typ bara "Jag har verkligen ingenting att anmärka eller ens säga något om". Så jag är nöjd!
Hehe, kände när hon pratade och sa hur bra jag var att jag bara ville ha meeer, meeeeeer! Feed my ego! :D Så jag fick såklart MVG!
Men jag var riktigt nöjd med både praktiska och teoretiska delen, och det kändes mycket bättre än A-kursen med, vilket är lite roligt. Så nu har jag 3 kurser kvar! Det ska nog gå vägen. Måste börja fundera på min högskole-ansökan med. -suck-
Idag fick jag paket på posten med! med stämplar och lite papper som jag ska g och testa strax! Och lagad mat ska man få med. Sicken härlig dag hittils. Hoppas resten blir lika bra!

Här är en bild på mina betyg, måste flasha lite såklart! ;)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sträck på dej ...de e du värd

2009-03-11 @ 01:34:03
Postat av: "Svärmor"

Grattis! Det där var svårslaget.

2009-03-12 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0