28/6-09 - Blandat

Hej bloggN!
Nu är jag hemma från öland igen. Det var trevligt och ska nog ta och lägga upp några bilder senare, fast nu orkar jag inte.. Kan först ta och berätta att mina betyg tillslut kom till rätta! Jag och per åkte in till komvux på verkö och frågade typ "y0 dawg, var är mina betyg?!", så frågade de vad jag hette och jag svarade. Och dom typ "Ja, men då är det ju dom som ligger här inne som inte är färdiga. Vi väntar på ett betyg som inte kommit in ännu" JAHA?! tänkte jag.. Kunde dom inte ringt och sagt det, så jag slapp sitta och vänta i 4 dagar och bli förbannad på posten etc? Speciellt när de VISSTE att de skulle skickas in till antagningen senast samma dag som vi var där! Man blir ju trött.. Då visade det sig iallafall att den där f***läraren jag hade i naturkunskap hade GLÖMT lämna in mitt betyg.. så vi fick fara land och rike och ringa hit och dit innan vi tillslut fick tag på det.. så la väl betgen på lådan en timme innan stängning, SISTA dagen.. Det är typiskt min tur! Och för er som inte tror på fenomenet "min tur" så bara bekräftar hela detta scenariot bara ännu mer att världen är emot just mig! :D
Idag har Per och jag 15-månaders dag, och det firade vi med att äta lite gott, och sen gå på bio! Vi kollade på Transformers 2 och jag blev faktiskt överraskad! Jag blev sjukt besviken på 1an men denna var mycket bättre :)
Ne, nu ska jag göra nåt annat, får skriva mer sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0