2/6-09 - Sommarlov!

Hej BloggN!
nu är jag äntligen färdig i skolan! Hade nyss det mest svettiga betygssamtalet hittils i religion, fyfan va varm jag är! Men det gick bra :)
Är dock VÄLDIGT besviken över mitt VG i naturkunskap, men hade ju ett G innan, så det är ju iaf en höjning.. Naturkunskap är mer eller mindre gymnasiets lättaste kurs, och jag har ju majoriteten MVG i alla naturvetenskapliga ämnen..
Det verkade dock som min lärare hatade mig från första dagen eller nåt.. Jag överdriver inte när jag säger att det slutprivet jag skrev i NK var det bästa provet jag nånsin skrivit i någon kurs, EVER. Jag kunde _ALLT_! Jag skrev konstant och skickade in det när det var 5 minuter kvar.. Jag var verkligen hur nöjd som helst, säker på att jag skulle få ett MVG. Men det blev bara ett VG. Samt att jag fick G i min labbrapport. Helt sinnessjukt. Skrev precis som jag har lärt mig på min skola och när jag gick komvux.. Men min lärare skyllde på att alla lär ut fel. Per började skratta när han såg våra labbrapportsanvisningar :S
Jaja, men ska inte tjura för det nu.. Fick ju ett MVG till idag, och overall är jag väldigt nöjd, trots att det ser väldigt fult ut med raden av MVG följt av ett VG :P
Nu ska jag bara maila min SYV med så vi kan sätta ihop mitt slutbetyg så jag hinner skicka in det.. Fasen vad jag ska fira när jag har det i min hand!
Nu ska jag göra nåt annat.. slappa, bränna mina böcker? who knows? inte plugga iaf, wuhoo ;D
Här kommer mina fina betyg under denna tid i skolbänken :) JAJA, man måste få skryta lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0