16/6-09 - FÖRBANNAD!

Nu är jag så jävla förbannad rent ut sagt! Postverket kan ta och brinna i helvetet!
Sitter och väntar på mitt slutbetyg som skickades i torsdags ungefär med B-post från verkö i stan. 2 MIL!  I fredags kom inget, inte igår och idag har vi inte ens fått NÅGON post? Inte nån på vår gata! Vafan, anställer de handlingsförlamade amöbor på postverket eller vad är det frågan om?! Var är min POST FÖR HELVETE!!
Måste skicka in dom jävla betygen så dom är inne på torsdag, annars gäller inte min högskoleansökan. Det blir ju säkert jävligt lätt när man inte ens fått dom!
Jag såg till och med en postbil som körde in på gatan bredvid, men sen körde idioten bara iväg. Detta är TYPISKT min tur! Har ju bett om att få mitt slutbetyg från mitt naturvetenskapliga basår 2 gånger, som aldrig kommit fram.. Om det beror på komvux i karlskrona eller postverket låter jag bli att sia om, men nåt fel är det ju uppenbarligen! Och på grund av det fick jag räkna med ett IG i slutbetyg, eftersom min lärare i Kemi B hade "glömt" sätta ett betyg på mig för typ 3 år sen! Om alla bara hade skött sitt jobb hade jag vetat det när jag såg mina betyg och kunnat göra nåt åt det!! BAAAAAAAAAAH! Så nu får jag som sat räkna med ett IG i slutbetyget som sänker snittet åt helvete massor. Inte för att det verkar spela någon roll, när man inte ens får sina betyg med posten!
Jävla f****r!! Och JA, jag är arg. Jag blir det inte ofta. Men när jag väl blir det så jävlar blir det.
Fans helveteskap va svårt allt ska vara!  Om jag varit lite mer psykiskt instabil hade jag fan lätt kunnat spränga hela postverket i luften.. Helvete.
Måste ha vatten -_- BBL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0