10/6-09 - Nackont

Ursäkta språket, men FYHELVETE vad ont i nacken jag har. Kan inte röra mig, kan knappt gå eller sitta, och absolut inte ligga. Kan inte sova eller ens vila för det gör så ont.. Fick sån iprensmörj av mamma men inte hjälpte det.. :(
Var hos min SYV idag. Det brukar aldrig vara roligt att gå dit, och så var inte heller fallet idag. -suck-
Har också varit på IKEA en sväng och köpt lite grejer med, bland annat insatser till min röda plåtbyrå som är jättebra! Nu blir det lättare att sortera allt smått.
Imorn slutar hedda nian.. kommer ihåg när det var jag som gjorde det. Det var tider det.. menmen, nu är man gammal tant. Lika bra att "suck it up" och göra det bästa av skiten.
Jag måste städa mitt rum med. Blää.

Kommentarer
Postat av: Per

Du är väl ingen tant? Jäkla tjej! :)

2009-06-10 @ 07:43:47
Postat av: Sara

Japp... blev lite chockad själv!! Trodde också att vi var ensamma om att åka traktor!! :-D men men.. bönder finns det överallt!! :-D

2009-06-12 @ 16:53:54
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0