6/7-09 - Måndagslista

Hej bloggen!
Såg en sak i någons blogg (kommer tyvärr inte ihåg vems) som jag tänkte att jag kunde göra. Det går ut på att varje måndag skriva en lista över saker man är glad över och uppskattar i livet. Det behöver inte vara flera hundra saker, men sådant som kanske dyker upp i huvudet just den dagen.
Vi borde alla stanna upp och fundera över vad som gör oss glada och lyckliga så vi inte försummar det! Annars blir det Michaeljackson-fenomen på det hela när vi sedan förlorar det.
Så här kommer min första måndagslista utan inbördes ordning:

1. Min pojkvän, Per som alltid finns där för mig :) <3
2. Min bästa vän Hampus. Om nåt händer dig vet jag inte vad jag gör :(
3. Bra musik. Kan göra en på väldigt bra humör trots att saker kan vara jobbigt.
4. Regnet. Det behövs och det är så himla skönt med frisk luft!
5. Min mor och far. Och GRATTIS till mamma som fyller år idag.

Och jag missade sista avsnittet av momma's boys idag, trots att det verkligen var de ENDA jag behövde komma ihåg! snark.. Får tanka det istället.

Här är dagens sång. Tappade andan när jag hörde den första gången. Fruktansvärt fin text. Och lite sorgsen med.. Passar ihop med regnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0