28/7-09 - Dag

Idag har jag haft dag med Per. 16-månadersdag till och med! Det har vi firat med bio och mys :) Kollade på en film med Johnny Depp och Christian Bale som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu. Trodde den skulle vara bättre faktiskt med tanke på att det är 2 väldigt bra (och snygga :D) skådisar, men den var sådär.
Jannie har även hunnit med att "trycka ut" en unge till, så grattis till er ;) Hon verkar rätt skillad på det där.. Själv kommer man säkert få ligga och krysta i minst 10 timmar, och önskat att man vore död ett flertal gånger innan ungen behagar komma ut. (Nej, jag är inte gravid, men när det är dags menar jag.. nångång i framtiden :P) En pojke blev det denna gången. Skoj att ha "en av varje" med! :) Och en bra anledning att göra ett fint grattiskort! Aldrig fel ;)
Sitter och försöker göra ett kort till en tävling med.. har total idétorka. Eller inte idétorka.. Är nästan färdig med det och det blir jättebra. Fast i mitten ska jag ha en oval, och jag vet inte hur jag ska fixa den rikigt.. Alltså hur den ska se ut etc. Sen har jag inga bra dies som skär ut stora ovaler heller och det blir inte snyggt när jag klipper :( Satt en timme innan och bara glodde på kortet.. Får ta tag i det imorn!
Igår bakade jag cupcakes med blåbär- och vit choklad-fyllning, och med rosa frosting på :) (typ sånt på mazariner) De var supergoda, fast väldigt mättande.. Men idag när vi bjöd Pers föräldrar på varsin så var de faktiskt ännu godare. De hade gottat till sig i kylen över natten och frostingen hade stelnat lite bättre. Ska lägga upp en bild sen, fast nu orkar jag inte eftersom Per ligger i sängen och gör diverse lockrop.. Som uppenbarligen verkar fungera bra! hähä!
Nu ska jag krypa ner hos honom och sova, jag är världens lyckligaste flickvän!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Per

Och jag är världens LYCKLIGASTE pojkvän :) <3

2009-07-29 @ 20:34:12
Postat av: Carina

Jag har ritmallar till ovaler. Kanske vore något att låna. Eller tag med rätt papper hit så fixar vi det.

Kram!

2009-08-01 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0