2/7-09 - Födelsedag

Hejhej!
Idag fyller Hulda år.. 13.. >_< Så vi ska snart äta lövbiff med sås och potatis.. Har gjort ett kort till mamma med som hon ska ge Hulda. Är ganska nöjd med tanke på att jag bara slängde ihop det, får lägga upp en bild sen :)
Vi har varit och badat idag med, såååå skönt i vattnet. Är till och med lite brun, tro det eller ej!
Det har hänt en tråkig sak idag med.. Vi hittade en död katt i en av våra buskar utanför huset :( En katt som dom som bodde här innan hade, fast vi har matat henne och så så det har kännts lite som vår egen.. Men hon var mycket gammal så troligen dog hon av ålderdom, vilken ändå känns ganska skönt. Jag kände hur det luktade igår, och mamma trodde att det var en några gamla mjölkförpackningar som hon ställt utanför dörren.. Men idag hade gon gått och slängt dom, och det luktade ännu värre än igår.. Så vi gick runt i trädgården och kollade, så hittade vi henne där under en buske.. :( Usch.. Jag hatar när djur dör, det är det värsta som finns tror jag..
Men nu kom Per iallafall så det känns bättre.. Det gör det alltid när han är nära mig :) Fast han var tydligen väldigt trött för han har somnat i min säng nu hehe.. :D Får väl väcka honom om en halvtimme eller så.
Ska tvätta av mina stämplar nu och fixa lite i scrappingrummet. Borde köpa sån stämpelrengöring, men det är ganska dyrt tyvärr :/
Laters.

Kommentarer
Postat av: sara

ja ja vet!! :-D Ska bli skitkul att shoppa lite! Daniel sa att jag kunde kanske få ett par strumpor! haha... Ska nog se till att det blir me än så!! ;-) Vill också ha ett scrappingrum! kram

2009-07-06 @ 17:34:22
URL: http://cakedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0