26/7-09 - Jag är grym!

HAHA! EUREKA!
Ibland är jag bara så jäkla bra.. som nu till exempel! Min kära trokänare - min Sony Ericsson W810i lever igen! Jag fixade den! Värsta haxx0rn! Den pajade ju för ett halvår sen cirkus, och bara blinkat vitt och svart när man startat den..
Som om inte detta var nog; DESSUTOM hade jag varit duktig och sparat mitt kontantkort som jag hade till telefonen. Vad som var ännu mer duktigt var att jag visste vart jag hade det! Slog givetvis in fel pin och puk några ggr (eftersom jag trodde det var mitt abonnemangs-SIM (utgånget) som var i. Men sen slog tanken mig att det måste vara mitt kontantkort som sitter i.. De ser ju likadana ut. Och HÖR OCH HÄPNA; (helvetet fryser till is etc.) Jag hade även sparat dessa papper, OCH jag visste vart de var! Kanske kan bli något av mig med en vacker dag, vem vet? ;)
Och nej, har inte sovit nåt inatt.. Fan. Gick upp 8 imorse och jag är inte trött alls nu :( Det är nåt fel på mig.. blir pigg på natten.
Skulle gått och lagt mig vid halv 1 efter att jag kollat klart på dokumentären "Home" (som förövrigt alla borde se), men sen fick jag nåt dampryck och fick för mig att fixa telefonen. Fråga mig inte varför.
Aja, ska lägga mig i sängen nu iaf och göra ett seriöst försök. Det kan ju kanske inte försämra situationen. Fast nu är jag så uppspelt över min egen imba-ness att jag inte tror jag kommer kunna sova för det. Jag har nog lite hybris tror jag. Jag anser mig inte att vara så teknisk, men jag brukar fasen alltid fixa det i slutändan ändå! Kanske ska börja se mig som lite mer teknisk i fortsättning. Ne, nog med self-praise. Godnatt.
Förresten, kan det inte gå en vecka nu typ jättefort så jag kan få mitt antagningsbrev där det står att jag inte kom in? (Likabra att förvänta siog det värsta antar jag) Kan inte fokusera på nåt annat känner jag förrän jag får reda på hur det gått. Fan ska jag ta mig till om jag inte kommer in.. och min Hampus :´( <3 Problem problem.. Inte bra.
Nej, NU. Hejdå. Godnatt.
Ska bara kolla min farm först.. Sen pinga 72 på huntern.. kanske >_<
Jag är nog hopplös ibland.
Troligtvis är "ibland" en underdrift dessutom. Bah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0