16/7-09 - Helvete

Nu har jag sprungit grisarundan. Lite sämre tid än vanligt, men ändå rätt okej med tanke på att det var cpvarmt och jag sprang i cptjocka mukislångbyxor. Trodde inte det skulle vara så jävla varmt..
Det är ändå skönt att springa.. Då slipper man tänka på alla bekymmer.
Och den där oturen som jag har som jag ständigt berättar om, nu har molngubben slagit till igen! Det var ju lottning idag på AF bostäder - företaget som äger alla studentlägenheter i Lund. SJÄLVKLART fick jag ett superbra könummer.. Kan mer eller mindre få vilken lägenhet jag vill. Och jaha, men det var ju jättebra kanske ni tänker då? Det tragikomiska i hela situationen är att jag inte kommit in på min utbildning.
Jag sa det till Per - bara för att jag inte kom in nu så kommer jag få ett skitbra könummer. Och visst.. NÅT jävlas med mig, jag är helt säker på det.
Kan jag inte bara få komma in på urval 2 nu.. Snälla? Då hade allt varit perfekt.. Ingen som känner någon som känner nån på antagningen eller på Lunds universitet som kan fiffla in mig, jag vill verkligen detta.. :´(

Kommentarer
Postat av: Cheryl N

so pretty!

2009-07-17 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0