26/2-09 - Skola..

Varför är jag alltid ute i sista sekunden med allt skolarbete? Ja, inte bara skolarbete utan det mesta som innefattar en deadline faktiskt. Nu är jag dock snart klar med alla mina inlämningsuppgifter, men det har krävts blod svett och tårar. Och dessutom har det tärt på psyket, mest Pers tror jag hehe. Det värsta är att min självdisciplin blivit bättre med åren, och ändå är den mer eller mindre obefintlig. -suck-
Fast när jag väl kommer igång med det så går det rätt fort och bra. Det gäller bara att komma igång! Finns ju så mycket annat att göra.. Fått massa roliga pysselsaker från Panduro idag, dessutom vill jag spela wow, vilket jag knappt hunnit med senaste veckan alls och mysa med Per vilket det också har varit lite brist på. Vi skulle ha kollat på sagan om ringen och tjocka oss i snart en vecka men det har inte blivit av än. :( Men nu har vi bestämt att på fredag ska det ske!
Nu ska jag fortsätta på min powerpointpresentation, usch. (Som dessutom är skitful! Men måste göra som den ser ut i boken -snark- HATAR att göra fula saker, som jag skulle kunna göra mycket snyggare om jag fick bestämma!)
Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0