25/2-09 - Semlisar!

Jaha, då har man en blogg då. Vad skriver man i en sån? :)
Jag är glad just nu för jag har hämtat ut mitt panduropaket på ICA, har handlat massa på rean, så nu jäklar ska de pysslas! Fast först måste jag göra mitt skolarbete. -_- Satt igår och gnällde över det, och lipade. Fast sen när jag lipat lite så gick det bättre :) fast jag har massa kvar, plus att jag ska hinna göra det praktiska provet innan helgen. Och det är ju ett MVG som gäller såklart, så bra måste det göras!
Jag har köpt en semlor till mej och Per. Låg ett liiitet, liiitet semlepaket kvar på ica och såg ynkligt ut, tur det! För igår fick vi inga :( Har dessutom köpt Ben och Jerry, TILL PER faktiskt, tro det eller ej!
Nu ska jag plugga lite, och snart kommer nog Per hem, så då blir det väl att ställa sig att laga mat. Marcs mammas gryta blir det idag.. mums!
Sen ska jag ringa mammsen!

mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0