7/4-09 - Nya skor

Hej BloggN!
Igår var jag och Per och köpte nya skor till mig, lite bra gympadojor vilket jag verkligen behövde :) Och vi var dessutom och gick runt sjön i förrgår. Så nu har vi gått och haft ont här i ett par dagar, men det är skönt! :D
Tänkte ta en sväng sen när Per är och tränar gymnastik och prova de nya skorna.. Fast ska ha plåster med mej ifall att, hehe.
Jag har också fått reda på mitt provresultat på det praktiska och teoretiska proven i databaahantering och det är med stor spänning jag nu kan delge er alla resultatet:
Teoretiskt: 20/21
Praktiskt: 77/78
Inte full pott, men det duger nog för att skrapa ihop ett mvg till skulle jag tro :)
Nu har jag lite att göra här.. Ska söka högskoleskräp och fixa lite annat grejs.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0