5/4-09 - Prov

Nu har jag skrivit teoretiskt prov i databashantering. Vet inte varför, men just nu känns det inget vidare.. Jag tyckte provet var väldigt enkelt till skillnad från andra teoretiska prov jag gjort och jag blev färdig mer än en timme innan jag behövde. Och då börjar jag såklart undra om jag missuppfattat någon fråga, eller om jag kanske skulle väntat med att skicka in det och läst igenom det fler gånger eller skrivit mer på varje fråga. Jag skrev ändå mycket på alla frågor, mer än man behövde, men ändå känns det inge bra.. Antar att jag får se när jag får provet tillbaks. Har inte fått reda på mitt praktiska prov, dessutom verkar min lärare vara på semester eller något utan att ha sagt något. Great.
Antar att jag bara är nojjig. Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Per

Du gjorde jättebra ifrån dig älskling! Du behöver inte oroa dig!

2009-04-05 @ 22:04:25
Postat av: "Svärmor"

Du är säkert bara nojig :-)

2009-04-05 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0