26/4-09 Polen

Hej BloggN!
Idag ska jag och Polen! Har nyss duschat och ska åka ner till kna alldeles strax :) Sen bär det av ikväll, kommer hem på tisdag! Hoppas det blir roligt.
Har inte skrivit på några dagar (igen).. Har haft mycket skola och ett och annat projekt med etc. I onsdags var jag och Per ute och sprang.. Jag är väldigt nöjd över mitt resultat! Sprang lite över 3km och jag lyckades springa väldigt stor del av rundan tycker jag. Trodde jag skulle vara död efter 100 meter, men tror nog jag klarade kanske en km innan jag var tvungen att stanna! (imba)
Sen har det ju börjat komma pollen etc i luften, vilket jag känner av ibland.. Men det är bara vissa dagar.. Kliar som fan i ögonen. Men man får ta det som en man!
I torsdags kom mamma på besök till växjö, hon hade varit på något möte på patalogen i växjö med sitt nya jobb ^_^ Så sen mötte vi upp henne vid domkyrkan, så bar det av mot Panduro (verkar vara nåt mammor har gemensamt att vilja besöka, fast jag klagar ju inte!). På Panduro handlade mamma massa tyger och jag handlade lite scrappapper för 2kr stycket och lite annat tjafs :) Sen gick vi och fikade på Waynes och jag fick visa min nya telefon. Sen Åkte vi hem till lägenheten och bestämde oss för att äta lite, så mamma och jag gick till ICA och handlade, sen gjorde vi kycklingsallad. Mamma fick ta med mitt bidrag till Panduros tävling med, som hon lämnade igår! De blev jätteglada sa mamma :)
I fredags satt jag med mitt praktiska prov i kursen "operativsystem, Windows XP".. Så jäääkla tråkigt. Men det måste göras det med. Och igår blev det teoriprovet.. usch och fy! Har ju även börjat religionen och naturkunskapen denna veckan så haft mycket att göra! Men nu är aaaallt gjort och nu ska jag bara slappa tills på tisdag :)
Jag kan också informera lite om min "diet". Är så trött på att kalla det diet, för det är det verkligen inte. Äter mer eller mindre vad jag vill ändå, bara mycket mindre kalorier. har verkligen lärt mig att äta mer nyttigt! Vad man kan äta mycket av och bli mätt utan att få i sig massa tomma kalorier. Eftersom jag inte kan väga mig imorn får vi ta veckosummering idag; På 1 vecka och 6 dagar har jag gått ner 1,8kg! Verkar som jag snittar 0,9kg i veckan och det stämmer ju ganska bra överrens med det man skulle förlora :) (1kg) Och denna veckan har jag inte fuskat någonting! Kan knappt fatta att jag inte ätit skräpmat eller druckit läsk eller ätit godis på snart 2 veckor! Det är nog de 2 första veckorna i mitt liv som det händer haha!
Vi får se hur det blir nu i Polen med dieten, hehe. Har ju beställt bord för italiens buffé och allt med hur mycket vin och öl man vill.. usch :P
Nu ska jag packa lite och ta på mig, så ska vi åka!
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0