20/4-09 - Staun

Hej BloggN!
Idag har jag och Per varit en sväng på stan och jag har ätit en HAMBURGARE!!! Fyfan va gott det är när man inte äter det så ofta.. Fast får ju inte äta så mycket resten av dagen, men det var det lät värt!
Nu har det gått en vecka av min "diet", och kan berätta att jag gått ner 0.8 kg. Inte riktigt ett helt kilo, men tror jag gått upp lite i muskelmassa också.
Så det blir spännande att se hur mycket det blir tills nästa måndag :) Fast nästa helg kommer jag nog synda en hel del eftersom Per och jag ska till Polen då, och äta buffé bland annat på båten. Annars har det gått väldigt bra denna veckan. Inte druckit läsk en enda gång, och enda dagen jag syndade lite extra var när jag åt lite ben och jerrys. Men what to do..
Idag/ikväll ska jag plugga massa.. fast först ska jag kolla på topmodel som börjar om 20 minuter! wohoo
Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0